• Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiednio przygotować i zapakować zamówione artykuły. Każdy produkt jest przez nas sprawdzany przed wysyłką.

Każda przesyłka jest ubezpieczona na wypadek zniszczeń bądź uszkodzeń zawartości.

W momencie odbioru towaru Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Kurier ma obowiązek zaczekać do 10 minut, aby odbiorca mógł rozpakować paczkę i sprawdzić czy produkty delikatne nie zostały uszkodzone. W przypadku niezgodności dostarczonej przesyłki z zamówieniem lub uszkodzeniem towaru, Kupujący powinien w momencie doręczenia, w obecności przewoźnika spisać protokół reklamacyjny oraz niezwłocznie poinformować o tym fakcie sklep internetowy LIMBASKLEP.PL. 

Reklamacja jest rozpatrywana w następujący sposób:

  • w przypadku spisania protokołu w momencie doręczenia przesyłki - następuje niezwłoczna wymiana uszkodzonego produktu lub zwrot pieniędzy na konto bankowe
  • w przypadku spisania protokołu w późniejszym terminie (o innej godzinie lub w innym dniu) - reklamację rozpatruje firma DPD w ciągu 30 dni. UWAGA! W tym przypadku reklamacje często są rozpatrywane negatywnie, dlatego ważne jest spisanie protokołu w momencie doręczenia (wówczas bezsporne jest, że towar został uszkodzony w trakcie transportu)
  • w przypadku braku protokołu reklamacje nie będą przyjmowane.

Jeśli Kupujący wybrał opcję zwykłej dostawy, a w przesyłce znajdują się art. delikatne (szkło, ceramika, latarnie itp.), wóczas nie przysługuje prawo do reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych, słuczeń itp.