-
Język
-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiednio przygotować i zapakować zamówione artykuły. Każdy produkt jest przez nas sprawdzany przed wysyłką.
Każda przesyłka jest ubezpieczona na wypadek zniszczeń bądź uszkodzeń zawartości.
W momencie odbioru towaru Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Kurier ma obowiązek zaczekać do 10 minut, aby odbiorca mógł rozpakować paczkę i sprawdzić czy produkty delikatne nie zostały uszkodzone. W przypadku niezgodności dostarczonej przesyłki z zamówieniem lub uszkodzeniem towaru, Kupujący powinien w momencie doręczenia, w obecności przewoźnika spisać protokół reklamacyjny oraz niezwłocznie poinformować o tym fakcie sklep internetowy LIMBASKLEP.PL.
Reklamacja jest rozpatrywana w następujący sposób:
- w przypadku spisania protokołu w momencie doręczenia przesyłki - następuje niezwłoczna wymiana uszkodzonego produktu lub zwrot pieniędzy na konto bankowe
- w przypadku spisania protokołu w późniejszym terminie (o innej godzinie lub w innym dniu) - reklamację rozpatruje firma DPD w ciągu 30 dni. UWAGA! W tym przypadku reklamacje często są rozpatrywane negatywnie, dlatego ważne jest spisanie protokołu w momencie doręczenia (wówczas bezsporne jest, że towar został uszkodzony w trakcie transportu)
- w przypadku braku protokołu reklamacje nie będą przyjmowane.
Jeśli Kupujący wybrał opcję zwykłej dostawy, a w przesyłce znajdują się art. delikatne (szkło, ceramika, latarnie itp.), wóczas nie przysługuje prawo do reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych, słuczeń itp.